dinsdag 28 december 2010

Lamspasteitjes met rode bessen of cranberries

Een van de beste recepten van 2010, uit die geweldige januari-editie van Delicious die ik vol vetvlekken en ezelsoren en aantekeningen heb gekookt dit jaar. Tweede kerstdag maakte ik ze weer voor familie in De Lier, waar neef Ronald er maar niet vanaf kon blijven. Die ontdekte dat ze koud ook lekker zijn. En vandaag ga ik er de rammelende magen van mijn klimvrienden mee vullen na een middag buffelen in de touwen. De rode bessengelei maak je uiteraard in de nazomer. Op dit moment erg lekker met Nederlandse cranberries, een fijn recept vind je in Nigella's kerst. Ik vind de tijd niet om recepten over te typen, als je echt graag een scan wilt van een bepaald recept, laat het dan even weten. Hoe dan ook een Close Cookingtopper, hoewel ik mijn lam altijd bij de Murk betrek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten